600 arklio galių BMW M4: kodėl savininkas atsisakė Stage 3

25.12.2024
TODO
TODO
TODO
TODO
TODO
TODO
TODO
TODO
TODO
TODO
TODO
TODO

Kai Andrius pirmą kartą atvažiavo pas mus su savo BMW M4 Competition 2022 metų, jis turėjo aiškų prašymą: "Noriu daugiau galios, bet automobilis turi likti kasdienis". Ši frazė apibrėžė visą mūsų požiūrį į projektą.

Susipažinimas su automobiliu

BMW M4 Competition gamyklinėje komplektacijoje išvysto 510 AG ir 650 Nm sukimo momentą. Daugumai tai jau žvėries mašina, bet Andrius pripratęs prie galingų automobilių. Iki M4 jis turėjo Audi RS6 su Stage 2, todėl standartinės galios nepakako.

"Aš mėgstu galią, bet nesu lenktynininkas", - paaiškino Andrius pirmojo susitikimo metu. "Man reikia automobilio, kuriuo galima ir į biurą nuvažiuoti, ir savaitgaliais pasimėgauti Nemuno žiedo trasoje".

Variantų analizė: Stage 1, 2 ar 3?

Atlikome detalią konsultaciją, paaiškinome skirtumus tarp tiuningo lygių:

  • Stage 1 - 580 AG, tik programinė įranga, visiškas patikimumas
  • Stage 2 - 600-620 AG, reikalingas downpipe, išlieka kasdienė eksploatacija
  • Stage 3 - 700+ AG, turbinų modernizacija, kuro sistema, intercooleris

"AOS Performance ne tiesiog pasiūlė brangiausią variantą. Jie sąžiningai paaiškino visus kiekvieno sprendimo pliusus ir minusus" - Andrius

Kodėl būtent Stage 2?

Po automobilio su Stage 3 testo važiavimo (specialiai organizavome susitikimą su kitu klientu), Andrius priėmė sprendimą:

"700 arklių - tai šaunu, bet aukšto slėgio kuro siurblys dirba riboje, visada reikia 98 benzino, ir kas 15000 km - privaloma diagnostika. Trasos automobiliui - idealiai, kasdieniam - per daug".

Kas buvo padaryta

  1. Akrapovic Evolution Line downpipe montavimas - priešslėgio mažinimui ir garso pagerinimui
  2. ECU ir TCU Stage 2 programavimas - individuali kalibracija 95 ir 98 benzinui
  3. GPF išjungimas - problemų su filtru prevencijai aktyviai važiuojant
  4. Launch Control nustatymas - startas 0-100 km/h per 3.4 sekundes

Rezultatai dinamometriniame stende

Parametras Standartinis Stage 2 Prieaugis
Galia 510 AG 615 AG +105 AG
Sukimo momentas 650 Nm 820 Nm +170 Nm
0-100 km/h 3.9 sek 3.4 sek -0.5 sek

Po 15000 km: savininko atsiliepimas

Susisiekėme su Andriumi po pusės metų eksploatacijos. Per tą laiką jis nuvažiavo 15000 km, įskaitant kelis trasos dienas ir kelionę į Vokietiją.

"Tai idealus balansas. Automobilis tapo žymiai greitesnis, bet išliko prognozuojamas. Kuro sąnaudos ramiai važiuojant netgi sumažėjo 0.5 l/100km dėl mišinio formavimo optimizacijos. Trasoje - tai raketa, mieste - komfortiškas GT".

Svarbios detalės

  • Išsaugota pilna AOS Performance garantija 2 metams
  • Galimybė grąžinti standartinę programą bet kada
  • Jokių klaidų ar problemų per visą laikotarpį
  • Techninė apžiūra praeita be pastabų

Išvados: kai daugiau nereiškia geriau

Andriaus istorija - puikus pavyzdys, kaip svarbu pasirinkti tinkamą modifikacijų lygį pagal savo poreikius. Stage 3 su 700+ AG įspūdinga skaičiais, bet Stage 2 duoda 90% emocijų su 100% patikimumu kasdienei eksploatacijai.

Galvojate apie savo BMW chip tuning? Atvažiuokite nemokamos konsultacijos. Padėsime pasirinkti optimalų sprendimą būtent jūsų poreikiams.

Susidomėjote?

Susisiekite su mumis profesionaliai konsultacijai

Mūsų paskutiniai darbai

Dažniausiai užduodami klausimai

Kokią informaciją galima rasti AOS Performance tinklaraštyje?
Mūsų tinklaraštyje skelbiame: techninius straipsnius apie chip tuning ir skirtingų variklių ypatumus, atliktų projektų apžvalgas su matavimų rezultatais, patarimus dėl automobilių priežiūros ir diagnostikos, naujienas apie šiuolaikines technologijas automobilių elektronikoje, atsakymus į dažnus klientų klausimus. Visa informacija pagrįsta mūsų praktine patirtimi.
Kaip dažnai atnaujinamas tinklaraštis ir kokiomis kalbomis prieinami straipsniai?
Mes skelbiame naujus straipsnius 2-3 kartus per mėnesį. Visa medžiaga prieinama rusų ir lietuvių kalbomis. Prioritetą teikiame praktinėms temoms, kurios įdomios mūsų klientams: skirtingų markių chip tuning rezultatų palyginimas, tipinių DPF/EGR/AdBlue problemų sprendimas, naujienos automobilių elektronikos ir programavimo srityje.
Ar galima užduoti klausimą per tinklaraštį arba palikti atsiliepimą?
Taip, po kiekvienu straipsniu galima palikti komentarą arba užduoti klausimą — mūsų specialistai būtinai atsakys. Taip pat tinklaraštyje yra skyrius su klientų atsiliepimais apie atliktus darbus. Mes vertiname grįžtamąjį ryšį ir naudojame jūsų klausimus kuriant naują naudingą medžiagą. Įdomiausi atvejai iš praktikos taip pat patenka į tinklaraštį.