
"Kodėl mano Audi S3 iki 100 km/h įsigrėitėja greičiau nei RS3?" - nuo tokio klausimo prasidėjo ši istorija. Pilnas Stage 2 paketas su detaliais matavimais ir grafikais.
Klientas ir jo ambicijos
Karolis, 28 metų, IT specialistas iš Kauno. Nusipirko 2020 metų Audi S3 8V su EA888 gen4 varikliu (310 AG iš gamyklos). Po kelių susitikumų su RS3 šviesofore nusprendė: "Mano S3 turi būti greitesnė!"
Pirmoji konsultacija: sąžiningas pokalbis
"Karoli, RS3 greitesnė iš gamyklos, ji turi 400 jėgų ir 5 cilindrus. Bet mes galime padaryti tavo S3 labai arti pagal dinamiką. Pasiruosek rimtiems įdėjimams?"
Stage 2 modifikacijų planas
- Wagner Competition intercooleris - 200% padidinimas lyginant su standartiniu
- HJS 200 akelių sportinis katalizatorius - priešslėgio sumažinimas 70%
- Eventuri anglies pluošto įsiurbimas - +15 AG vien nuo įsiurbimo
- Audi RS3 kuro purkštukai - 980cc vietoj 460cc
- NGK Race žvakės - šaltesnės 2 diapazonais
Baziniai matavimai: standartinis S3
Prieš pradėdami darbus atlikome pilnus matavimus 4WD dinamometriniame stende Dynapack:
- Galia: 298 AG ant ratų
- Sukimo momentas: 385 Nm
- 0-100 km/h: 4.9 sek (Dragy matavimas)
- 100-200 km/h: 12.8 sek
Montavimo procesas: 2 dienų darbas
1 diena: Geležis
Pradėjome nuo sudėtingiausio - intercoolerio montavimo. S3 8V tai reikalauja bamperio nuėmimo ir dalinės priekinės dalies išardymo. Wagner įsistovėjo kaip piltas - jokių perdarymų.
Sportinis katalizatorius HJS pakeitė standartinį - garsas tapo agresyvesnis, bet neerzinantis. Eventuri įsiurbimas - tai atskira istorija. Kai atvėrėme dėžę, Karolis pasakė: "Tai meno kūrinys!"
2 diena: Nustatymas ir kalibravimas
Po visų komponentų montavimo prasidėjo įdomiausia dalis - kalibravimas.
"Mes ne tiesiog užpilame gatavą programinę įrangą. Kiekvienas variklis individualus. Mes nustatome ECU ir TCU po konkrečias modifikacijas" - AOS inžinierius-kalibruotojas
Nustatymo procesas:
- Bazinė Stage 2 programa per OBD
- Visų parametrų registravimas stende
- Kuro žemėlapių koregavimas
- Pūtimo ir nupjovimo nustatymas
- DSG optimizavimas naujai galiai
Galutiniai matavimai: įspūdingi rezultatai
Parametras | Standartinis | Stage 2 | Prieaugis |
---|---|---|---|
Galia (AG) | 298 | 421 | +123 (+41%) |
Momentas (Nm) | 385 | 545 | +160 (+42%) |
0-100 km/h | 4.9 sek | 3.8 sek | -1.1 sek |
100-200 km/h | 12.8 sek | 9.2 sek | -3.6 sek |
Maks. greitis | 250 km/h | 280 km/h | +30 km/h |
Detalūs grafikai ir logai
Labiausiai įspūdingi rodikliai:
- Pūtimo pikas: 2.35 bar (standartinis 1.65)
- Įsiurbimo temperatūra: maks 28°C karštyje (standartinis 65°C)
- EGT: maks 920°C nupjovime
- AFR: 11.5-11.8 apkrovoje
Kodėl EA888 gen4 taip gerai reaguoja į tiuningą?
- Sustiprinti šatunai - išlaiko 500+ AG be keitimo
- IHI IS38 turbina - našumo atsarga iki 450 AG
- Stūmoklių aušinimas - alyvos purkštukai mažina temperatūrą
- GPF išmetime - su iškrautu išmetimu mažesnis priešslėgis
RS3 vs S3 Stage 2: važiavimas Nemuno žiede
Karolis organizavo važiavimą su savo draugu standartiniu RS3. Rezultatai:
- 0-100: S3 3.8 sek vs RS3 4.1 sek
- 100-200: S3 9.2 sek vs RS3 9.8 sek
- Geriausias ratas: S3 1:32.4 vs RS3 1:33.1
Savininko atsiliepimas po 2 mėnesių
"Tai kitas automobilis! Mano draugas iki šiol netiki, kad aš jį aplenkėjau. Bet svarbiausia - patikimumas. 5000 km aktyvaus važiavimo, nė vienos klaidos. Kuro sąnaudos 8.5 l/100km mišriame cikle."
Projekto finansai
Komponentas | Kaina |
---|---|
Wagner intercooleris | 1,850€ |
HJS downpipe | 950€ |
Eventuri įsiurbimas | 1,200€ |
RS3 purkštukai + montavimas | 650€ |
Stage 2 nustatymas | 800€ |
Iš viso | 5,450€ |
Išvados ir rekomendacijos
S3 8V su tinkamu Stage 2 tikrai gali konkuruoti su RS3 pagal dinamiką. EA888 gen4 - puiki platforma tiuningui:
- Patikimas blokas su didele atsarga
- Puiki reakcija į modifikacijas
- Ekonomiškumas išlieka
- Pigesnis nei RS3 30,000€
Galvojate apie Stage 2 savo Audi/VW? Atvažiuokite nemokamos konsultacijos. Parodysime realius skaičius ir galimybes būtent jūsų automobilio.