Audi S3 greitesnis už RS3: paslaptis teisingo tiuningo

15.09.2024
Audi S3 greitesnis už RS3: paslaptis teisingo tiuningo

"Kodėl mano Audi S3 iki 100 km/h įsigrėitėja greičiau nei RS3?" - nuo tokio klausimo prasidėjo ši istorija. Pilnas Stage 2 paketas su detaliais matavimais ir grafikais.

Klientas ir jo ambicijos

Karolis, 28 metų, IT specialistas iš Kauno. Nusipirko 2020 metų Audi S3 8V su EA888 gen4 varikliu (310 AG iš gamyklos). Po kelių susitikumų su RS3 šviesofore nusprendė: "Mano S3 turi būti greitesnė!"

Pirmoji konsultacija: sąžiningas pokalbis

"Karoli, RS3 greitesnė iš gamyklos, ji turi 400 jėgų ir 5 cilindrus. Bet mes galime padaryti tavo S3 labai arti pagal dinamiką. Pasiruosek rimtiems įdėjimams?"

Stage 2 modifikacijų planas

  1. Wagner Competition intercooleris - 200% padidinimas lyginant su standartiniu
  2. HJS 200 akelių sportinis katalizatorius - priešslėgio sumažinimas 70%
  3. Eventuri anglies pluošto įsiurbimas - +15 AG vien nuo įsiurbimo
  4. Audi RS3 kuro purkštukai - 980cc vietoj 460cc
  5. NGK Race žvakės - šaltesnės 2 diapazonais

Baziniai matavimai: standartinis S3

Prieš pradėdami darbus atlikome pilnus matavimus 4WD dinamometriniame stende Dynapack:

  • Galia: 298 AG ant ratų
  • Sukimo momentas: 385 Nm
  • 0-100 km/h: 4.9 sek (Dragy matavimas)
  • 100-200 km/h: 12.8 sek

Montavimo procesas: 2 dienų darbas

1 diena: Geležis

Pradėjome nuo sudėtingiausio - intercoolerio montavimo. S3 8V tai reikalauja bamperio nuėmimo ir dalinės priekinės dalies išardymo. Wagner įsistovėjo kaip piltas - jokių perdarymų.

Sportinis katalizatorius HJS pakeitė standartinį - garsas tapo agresyvesnis, bet neerzinantis. Eventuri įsiurbimas - tai atskira istorija. Kai atvėrėme dėžę, Karolis pasakė: "Tai meno kūrinys!"

2 diena: Nustatymas ir kalibravimas

Po visų komponentų montavimo prasidėjo įdomiausia dalis - kalibravimas.

"Mes ne tiesiog užpilame gatavą programinę įrangą. Kiekvienas variklis individualus. Mes nustatome ECU ir TCU po konkrečias modifikacijas" - AOS inžinierius-kalibruotojas

Nustatymo procesas:

  1. Bazinė Stage 2 programa per OBD
  2. Visų parametrų registravimas stende
  3. Kuro žemėlapių koregavimas
  4. Pūtimo ir nupjovimo nustatymas
  5. DSG optimizavimas naujai galiai

Galutiniai matavimai: įspūdingi rezultatai

Parametras Standartinis Stage 2 Prieaugis
Galia (AG) 298 421 +123 (+41%)
Momentas (Nm) 385 545 +160 (+42%)
0-100 km/h 4.9 sek 3.8 sek -1.1 sek
100-200 km/h 12.8 sek 9.2 sek -3.6 sek
Maks. greitis 250 km/h 280 km/h +30 km/h

Detalūs grafikai ir logai

Labiausiai įspūdingi rodikliai:

  • Pūtimo pikas: 2.35 bar (standartinis 1.65)
  • Įsiurbimo temperatūra: maks 28°C karštyje (standartinis 65°C)
  • EGT: maks 920°C nupjovime
  • AFR: 11.5-11.8 apkrovoje

Kodėl EA888 gen4 taip gerai reaguoja į tiuningą?

  1. Sustiprinti šatunai - išlaiko 500+ AG be keitimo
  2. IHI IS38 turbina - našumo atsarga iki 450 AG
  3. Stūmoklių aušinimas - alyvos purkštukai mažina temperatūrą
  4. GPF išmetime - su iškrautu išmetimu mažesnis priešslėgis

RS3 vs S3 Stage 2: važiavimas Nemuno žiede

Karolis organizavo važiavimą su savo draugu standartiniu RS3. Rezultatai:

  • 0-100: S3 3.8 sek vs RS3 4.1 sek
  • 100-200: S3 9.2 sek vs RS3 9.8 sek
  • Geriausias ratas: S3 1:32.4 vs RS3 1:33.1

Savininko atsiliepimas po 2 mėnesių

"Tai kitas automobilis! Mano draugas iki šiol netiki, kad aš jį aplenkėjau. Bet svarbiausia - patikimumas. 5000 km aktyvaus važiavimo, nė vienos klaidos. Kuro sąnaudos 8.5 l/100km mišriame cikle."

Projekto finansai

Komponentas Kaina
Wagner intercooleris 1,850€
HJS downpipe 950€
Eventuri įsiurbimas 1,200€
RS3 purkštukai + montavimas 650€
Stage 2 nustatymas 800€
Iš viso 5,450€

Išvados ir rekomendacijos

S3 8V su tinkamu Stage 2 tikrai gali konkuruoti su RS3 pagal dinamiką. EA888 gen4 - puiki platforma tiuningui:

  • Patikimas blokas su didele atsarga
  • Puiki reakcija į modifikacijas
  • Ekonomiškumas išlieka
  • Pigesnis nei RS3 30,000€

Galvojate apie Stage 2 savo Audi/VW? Atvažiuokite nemokamos konsultacijos. Parodysime realius skaičius ir galimybes būtent jūsų automobilio.

Susidomėjote?

Susisiekite su mumis profesionaliai konsultacijai

Mūsų paskutiniai darbai

Dažniausiai užduodami klausimai

Kokią informaciją galima rasti AOS Performance tinklaraštyje?
Mūsų tinklaraštyje skelbiame: techninius straipsnius apie chip tuning ir skirtingų variklių ypatumus, atliktų projektų apžvalgas su matavimų rezultatais, patarimus dėl automobilių priežiūros ir diagnostikos, naujienas apie šiuolaikines technologijas automobilių elektronikoje, atsakymus į dažnus klientų klausimus. Visa informacija pagrįsta mūsų praktine patirtimi.
Kaip dažnai atnaujinamas tinklaraštis ir kokiomis kalbomis prieinami straipsniai?
Mes skelbiame naujus straipsnius 2-3 kartus per mėnesį. Visa medžiaga prieinama rusų ir lietuvių kalbomis. Prioritetą teikiame praktinėms temoms, kurios įdomios mūsų klientams: skirtingų markių chip tuning rezultatų palyginimas, tipinių DPF/EGR/AdBlue problemų sprendimas, naujienos automobilių elektronikos ir programavimo srityje.
Ar galima užduoti klausimą per tinklaraštį arba palikti atsiliepimą?
Taip, po kiekvienu straipsniu galima palikti komentarą arba užduoti klausimą — mūsų specialistai būtinai atsakys. Taip pat tinklaraštyje yra skyrius su klientų atsiliepimais apie atliktus darbus. Mes vertiname grįžtamąjį ryšį ir naudojame jūsų klausimus kuriant naują naudingą medžiagą. Įdomiausi atvejai iš praktikos taip pat patenka į tinklaraštį.